Vlokkie Geplaatst 9 Juli, 2019 Geplaatst 9 Juli, 2019 Hallo allemaal, graag wil ik me voorstellen op dit forum. Ik ben Harrold, 42 jaar, getrouwd en vader van 2 dochters van 6 en 9 jaar. Mijn huidige auto is een Skoda Fabia Combi 1.2 DSG. Skoda wist mij met z'n huidige aanbod niet te behouden. Geheel tot mijn eigen verrassing bij KIA terecht gekomen, wat maken die tegenwoordig prachtige complete auto's. Compleet gevallen voor de charme van de ProCeed. Aflevering vindt 19 juli plaats. Wat duurt wachten toch lang... 1 Quote
Proceed Frankie Geplaatst 9 Juli, 2019 Geplaatst 9 Juli, 2019 Welkom! Goede keus, ik haal de mijne morgen op en wat is lang? 19 juli klinkt hier als heel snel... Ligt er aan wanneer die gekocht / besteld is natuurlijk... heb 2,5 maand moeten wachten... sterkte met wachten en alvast veel en veilig rijplezier toegewenst strakjes 1 Quote
Vibravis Geplaatst 9 Juli, 2019 Geplaatst 9 Juli, 2019 Ik denk dat wachten duurt lang meer bedoeld is in de geest dat het wachten op een nieuw speeltje altijd lang duurt. Verder een mooie keuze. In welke configuratie heb je de proceed besteld? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Vlokkie Geplaatst 10 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2019 21 uur geleden, Vibravis zei: Verder een mooie keuze. In welke configuratie heb je de proceed besteld? Een GT-PlusLine 1.4 T-GDi DCT7 in de kleur Infra Red. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.