scorpioshuma Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Was vorige week in Hellevoetsluis en zag daar een Soul staan. Ik maakte vermelding van ons KIA forum en hij dacht dat ik het over zijn forum had. Hierbij de link naar zijn forum, natuurlijk ook even reclame geplaatst bij hem voor ons Kia Soul Forum :: Index Groetjes, Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Deze heb ik al gezien dit forum is toch mooier. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Hallo Relena, Ben weliswaar geen Soul-rijder, maar heb uit pure nieuwsgierigheid natuurlijk wel even gekeken op dat 'andere' forum. Stuitte daar meteen op de arme man die tijdens het rijden de hele verticale spijl naast zijn voorruit verloor en nu enige weken verplicht moet rondrijden met negen blote gaten... Ben je daar niet een beetje van geschrokken? Groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Nee GreyGriiiin, Natuurlijk in eerste instantie wel. Heb direct op ander forums over de hele wereld gekeken. En ben het niet meer tegen gekomen. Ben hierdoor wel lid geworden van een Engelstalig forum. De naam van het forum is kiasoulforums.com. Is ook een zeer goed forum. Ik denk het beste forum voor mensen die alleen in de kia Soul ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts