Timo Geplaatst 11 Juli, 2005 Geplaatst 11 Juli, 2005 De nieuwe slogan van Kia nederland, The power to Surprise. Nou het klopt aardig. Vier weken nadat ik mijn Sorento X-treme heb opgehaald komen ze met een aktie met een Avic X1R navigatie van pioneer voor 1495.00 euro. Even in de telefoon geklommen en gebeld met de dealer. Oudshoorn in Leiderdorp. Nee meneer was het antwoord daar kunnen we niets aan doen! Kia Nederland gebeld en gemaild en het probleem voorgelgd. Ook daar nee als antwoord. KIA ga zo door zou ik zeggen! The Power To SURPRISE! Quote
Gast Two Plugs Geplaatst 21 Augustus, 2005 Geplaatst 21 Augustus, 2005 De nieuwe slogan van Kia nederland,The power to Surprise. Nou het klopt aardig. Vier weken nadat ik mijn Sorento X-treme heb opgehaald komen ze met een aktie met een Avic X1R navigatie van pioneer voor 1495.00 euro. Even in de telefoon geklommen en gebeld met de dealer. Oudshoorn in Leiderdorp. Nee meneer was het antwoord daar kunnen we niets aan doen! Kia Nederland gebeld en gemaild en het probleem voorgelgd. Ook daar nee als antwoord. KIA ga zo door zou ik zeggen! The Power To SURPRISE! Hier is door de Consumentenbond in het verleden aandacht aan besteed. Niet aan Kia, maar aan - ik geloof - een witgoed keten die elektronica verkocht terwijl slechts een paar weken later er een fikse actie volgde. Klant boos, de consumentenbond ingeschakeld, Radar op TV, en de witgoedketen moest 'bakzijl' halen. Middenstanders zijn doorgaans 4 tot 6 weken van te voren op de hoogte als er door een importeur een actie wordt aangekondigd. Soms nog wel eerder! En het zou buitengewoon netjes zijn als men hiervan de aspirant koper op de hoogte zou stellen. E?n troost: de navigatie systemen van Pioneer blinken nu niet uit in gebruiksvriendelijkheid en -mogelijkheden. Voor nog niet de helft van dit bedrag koop je tegenwoordig een hele uitgebreide Garmin of TomTom met m??r geheugen of zelfs een microdrive... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.