roy_83 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Hallo, Ik ben van plan een RIO uit 2000 te kopen met 140.000 op de teller. Nu is mijn vraag waar ik op moet letten en of de rio uit 2000 wel een goede auto is. Ik ken het merk KIA alleen van de reclames op de TV. Maar is het een betrouwbaar merk(niet de dealer maar de auto zelf). Alvast bedankt voor de reacties!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 hoi roy, de rio is een betrouwbare auto. zelf heb ik een pride uit 2000 met 110.000km gelopen en hier nooit echt rare dingen aan gehad behalve de roestduivel. we hebben deze auto vanaf nieuw. later hebben we er nog een rio uit 2003 bij gekocht en ze bevallen ons prima. probeer bij aankoop een nieuwe distrubitieriem los te krijgen wnat moet om de 75.000 km vervagngen worden en deze reparatie is best prijzig. kijk even rond op het forum en je ziet de meest voor komende reparaties van een rio. suc6 met de aankoop. gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts