Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga, voorheen No 3.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch weer een spyshot gevonden van de binnenkant van de Venga. Ziet er goed uit. Ik hoop dat er ook built-in navigatie mogelijk gaat worden.

Kia_Venga_by_Taglane-1.jpg

Geplaatst

Eindelijk, de KIA Venga is vandaag om 13.00 uur officieel onthuld op de IAA in Frankfurt, met live beelden van de binnen- en buitenkant. Ziet er zeer goed uit. Ben heel blij dat er ook ingebouwde navi mogelijk is. En natuurlijk blijft het panoramadak niet onopgemerkt. Klik op onderstaande link voor een impressie van deze nieuwe KIA.:-D

http://www.autoweek.nl/video/1496/Onthulling-Kia-Venga

Geplaatst

Er is genoeg te zien van de nieuwe KIA Venga. Wat dacht je van deze foto's?

Oh ja, Relena het ziet er naar uit dat ik niet naar de IAA in Frankfurt kan vanwege drukke werkzaamheden op mijn werk. Ga jij nog? En zo ja, wel foto's maken van de Venga h

Geplaatst

Na het struinen over internet kwam ik gisteravond deze foto's tegen, o.a. van de binnenkant en wederom van het dashboard en de klokkenwinkel.

Ik begin de auto steeds leuker te vinden.........:-P

Kia-Logo.jpg

kia-venga-official-details-relea-1.jpg

kia-venga-official-details-released.jpg

kia-venga-official-details-relea-8.jpg

kia-venga-official-details-relea-3.jpg

kia-venga-official-details-relea-4.jpg

kia-venga-official-details-relea-5.jpg

kia-venga-official-details-relea-6.jpg

kia-venga-official-details-relea-2.jpg

kia-venga-official-details-relea-7.jpg

Nou, tot de volgende update maar weer!

Geplaatst

Hij is ook leuk en compact laat me denken aan de mitsubishi colt (niet de nieuwe maar die ervoor).

Groetjes,

Relena

Geplaatst

@Relena 'Hij is ook leuk en compact laat me denken aan de mitsubishi colt (niet de nieuwe maar die ervoor).'

Ja, inderdaad, maar lijkt ook op de Toyota Yaris.

Echter...., vergis je niet in de afmetingen van deze auto. Het dak is al 10/12 cm hoger dan de Cee'd, dus meer mpv-achtig. Wordt ook gesproken over een B-platform met C-platformruimte. Ben heel benieuwd naar deze auto!

Geplaatst

Volgende week komt een demomodel bij de dealer in Hasselt (BE). ik ga wel een kijkje nemen denk ik..

Geplaatst

@Alex VB 'Volgende week komt een demomodel bij de dealer in Hasselt (BE). ik ga wel een kijkje nemen denk ik..'

Dat zou heel snel zijn, want in NL komt de auto pas eind van het jaar in de showroom heb ik van de dealer begrepen. Autoweek.nl komt in november met een rijtest. Mogelijk heeft KIA besloten om de auto gefaseerd in Europa te brengen.

Maak je wel foto's van het in- en exterieur, ik ben nl. heel benieuwd!:mrgreen:

Geplaatst (aangepast)

Hallo,

Toch weer wat nieuwe foto's van de Venga gevonden.

KiaVenga5.jpg

KiaVenga11-1.jpg

KiaVenga21.jpg

KiaVenga16.jpg

KiaVenga10.jpg

KiaVenga27.jpg

KiaVenga26.jpg

aangepast door Smart
Geplaatst

Het wordt een zeer bijzonder aangekleed model die Venga. Wat er allemaal niet op of aan zit of als optie/accessoire leverbaar wordt, afhankelijk van de gekozen uitvoering (3 uitrustingsniveau's).

Bijv.:

klapsleutel, wegklapbare spiegels, keyless entry, 10 carrosseriekleuren, axiaal verstelbaar stuur, 15/16/17 inch velgen, usb/aux/iPod connectie, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, armsteun voor/achter, cruise control, navigatie met touchscreen, stemgestuurde bluetooth carkit, verwarmde voorstoelen, privacy glass achterste ruiten, start/stop button, parkeer-sensoren, achteruitrijcamera met 3,5" lcd scherm in de achteruitkijkspiegel,

verschillende audiosystemen, 440 liter bagageruimte te vergroten naar 1253 liter, verschuifbare achterbank 130 mm, ABS + EBD, ESC beschikbaar, enz., enz.

Zie ook onderstaande site voor de lijst met specificaties.

http://www.worldcarfans.com/109091621776/kia-venga-world-debut-in-frankfurt-video

Geplaatst

@Alex VB 'Volgende week komt een demomodel bij de dealer in Hasselt (BE). ik ga wel een kijkje nemen denk ik.. '

Hallo Alex,

Heb jij de auto al gezien in Hasselt. Volgens de dealer in NL is de productie nog niet echt gestart en zijn de leveringen voor Europa daarmee ook nog niet bekend. Mogelijk is het een voorseriemodel. In Frankfurt reden er per slot van rekening ook meerdere Venga's rond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...