quapatetorbisrtd Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Ik ben quapatetorbisrtd en trotse bezitter van een prachtige Kia Rio Die het fantastic doet ( heb rover ,volvo en toyota gereden maar deze is mijn auto) groeten niko:lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 hallo welkom nico, vele veilige en preittige kilometers gewenst en natuurlijk veel lees en post ze. ps wat voor rio rij je nu (bouwjaar en type) gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Welkom Nico, En veel plezier op dit forum. Blijf ons op de hoogte houden van je Rio. We houden van rijervaringen en foto's. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Hallo Niko, Ook ik heet je hartelijk welkom op dit forum. Net als jij reed ik vroeger Toyota, maar twee jaar geleden ben ik overgestapt naar een Cee'd. Geen spijt van gehad. Net als de forumleden hier boven ben ik benieuwd naar je Rio: type, bouwjaar, kleur. Kun je er een foto van uploaden? Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijs1 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Middag allemaal Ik zal mij ook even voorstellen Thijs bezitter van Kia sorento 2,5 CDRI aut Bouwjaar 2004 Tot nu toe bevalt hij prima. Al mis ik wel mijn cruise control die ik in vorige auto's wel had en deze niet ,maar dit kan ik alsnog in laten bouwen natuurlijk. Met vriendelijke groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash bowned Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 @ thijs best een eigen topic open doen @ niko, welkom op het forum hier kom je wel heel wat handige tips tegen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Hallo Thijs, Welkom op dit forum! Wil je de volgende keer een nieuwe topic openen in een geval als dit? Je hangt nu te bungelen onder de verwelkoming van Niko. Ik had je daarom wat laat in de gaten. Goed om te horen dat het lekker gaat met je Sorento. Ik vind het bovendien altijd leuk om met mede-automaatrijders van gedachte te wisselen, want ik ben een hevige fan van het 'niet zelf schakelen'. Kun je als je tijd hebt een foto van je voertuig uploaden, weet ik meteen wat voor kleur het is. Vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Welkom op dit Forum Thijs. En doe maar gewoon alsof je thuis bent. Stel je vragen en geef je reacties. Er is hier altijd wel iemand die je op de een of andere manier verder helpt. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts