koenmulder Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Beste leden, Ja het is weer zover! Weer een nieuwe kia rijder onder jullie. Even kort: Ik heb ongeveer een maand geleden een Sportage v6 active ( lpg g3) gekocht. De auto is 2 jaar oud en heeft 17500 gereden. Overgnomen van mijn schoonvader. ( koopie dus! ) Wij, mijn vrouw 2 kinderen en ik, zijn gelijk ingestapt en richting Italie op vakantie gegaan om vervolgens via de Cote d`Azur ( familie ) weer naar huis te gaan. na 5000 km. geen klachten en superfit weer thuis. Kortom heel tevreden dus. Groeten, Koen Quote
Guest GreyGriffin Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Hallo Koen, Welkom op dit forum! Goed om te lezen dat de Sportage tijdens jullie vakantie zo zijn best heeft gedaan. Ben natuurlijk benieuwd hoe-ie er uit ziet, dus als er tussen de vakantie-foto's een opname zit waar-ie mooi op staat te wezen, aarzel dan niet die te uploaden. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Relena Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Welkom op dit forum Koen. En nog veel, heel veel prettige kilometers en veel plezier met je Sportage. Groetjes, Relena Quote
Recommended Posts