onckel Geplaatst 17 November, 2020 Geplaatst 17 November, 2020 Hoi, Even een vraagje in mijn Kia Stonic is door de dealer orginele instapverlichting geplaatst. Nu is mijn vraag hoort dit constant te branden? (Bij mijn is dit het geval) Wat er gebeurt is dat de zekering van het deurslot er al een paar keer kapot is gegaan? Heeft deze verlichting er iets mee te maken te veel belasting? Ron Quote
xtra40 Geplaatst 17 November, 2020 Geplaatst 17 November, 2020 geen idee hoe ze het hebben aangesloten op het licht of op de binnen verlichting waneer gaat je verlichting dan aan en weer uit ?? Quote
Moo Geplaatst 3 Februari, 2021 Geplaatst 3 Februari, 2021 On 11/17/2020 at 6:06 PM, onckel said: Hoi, Even een vraagje in mijn Kia Stonic is door de dealer orginele instapverlichting geplaatst. Nu is mijn vraag hoort dit constant te branden? (Bij mijn is dit het geval) Wat er gebeurt is dat de zekering van het deurslot er al een paar keer kapot is gegaan? Heeft deze verlichting er iets mee te maken te veel belasting? Ron Bij mij is het gekoppeld aan de binnenverlichting. Dus als ik mijn deur open of auto vergrendel/ontgrendel, gaat het aan en gegeven moment van zelf uit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.