Remco proceed Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Heeft iemand een foto van zijn afneembare Trekhaak? Ik weet namelijk niet welk type er onderkomt(optie originele kia afneembare haak 13polig aangevinkt). Ik zag dat Thule de euroclick heeft maar past deze in het gat van de trekhaak? Auto wordt week pas 18 geleverd. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Heeft iemand een foto van zijn afneembare Trekhaak? Ik weet namelijk niet welk type er onderkomt(optie originele kia afneembare haak 13polig aangevinkt). Ik zag dat Thule de euroclick heeft maar past deze in het gat van de trekhaak? Auto wordt week pas 18 geleverd. Ik heb mijne vandaag gekregen met afneembare trekhaak vanuit de dealer, 13 polig ook. Ik zal morgen even een foto voor je maken. Quote
Remco proceed Geplaatst 16 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2021 Dankje wel. Ben benieuwd. Quote
Frans Bijma Geplaatst 17 Maart, 2021 Geplaatst 17 Maart, 2021 Die van mij is ook 13 polig. Mijn fietsendrager heeft zowel 13 als een 7-polige stekker. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 17 Maart, 2021 Geplaatst 17 Maart, 2021 Die van mij is ook 13 polig. Mijn fietsendrager heeft zowel 13 als een 7-polige stekker. Hier zijn de foto’s: Quote
Remco proceed Geplaatst 17 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2021 Dankje voor de foto's. Ik zie dat de thule euroclick niet gaat passen. Mooie kleur ook. Die van mij wordt in de deze kleur geleverd Quote
OwN4UtReG Geplaatst 17 Maart, 2021 Geplaatst 17 Maart, 2021 Dankje voor de foto's. Ik zie dat de thule euroclick niet gaat passen. Mooie kleur ook. Die van mij wordt in de deze kleur geleverd Graag gedaan . En idd de kleur is mooi, ziet er zeker als t zonnetje schijnt super uit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.