Maupie Geplaatst 5 April, 2021 Geplaatst 5 April, 2021 Goedemorgen, ik heb sinds juli 2019 een picanto gt line met lederen bekleding. Nu zit er een scheur in me bekleding. Na nog geen 2 jaar ! Is dit iets wat bij jullie bekend is dat het vaker gebeurd ? Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 8 November, 2021 Geplaatst 8 November, 2021 Laat maar kort antwoord. Ja, bij ons ook. Niet na 2 jaar, maar wel onaangenaam vroeg. Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk Quote
Hitmark Geplaatst 9 November, 2021 Geplaatst 9 November, 2021 Bij ons ook. Volgens Kia komt het van buiten af .. Ik zeg van niet, want mijn vrouw heeft nooit iets in haar kontzak.. Is een welles nietes spel, ik heb het opgegeven. Wacht tot het verder scheurt.. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 9 November, 2021 Geplaatst 9 November, 2021 Mmmm.Bij ons zat de kneep in de lengterichting van de stoel. Door de vouw in de zitting is het kunststof opengebasten, maar de stoffen 'wapening' eronder was nog intact. Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.