Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste allemaal, 

Al een hele tijd ben ik op zoek naar een zwarte kia sportage II. Ik heb precies voor ogen hoe ik de auto wil hebben qua aankoop of enige modificaties. 

Betrouwbaar zijn ze zeker maar ik ben zoekende qua kilometerstand. Voor ongeveer 5500 euro is de 2.0cvvt te koop met kilometerstanden vanaf pakweg 110.000 km tot deze die ik erg mooi vind. 191k gelopen maar een nieuwe koppeling en distributieriem.

De auto ziet er top uit, 

Wat is wijsheid? 

Mvg jos 

https://www.autoweek.nl/occasions/kia/sportage/51123397/20-16v-140pk-fifteen-incl-nwe-distributieriem/

Geplaatst

Kijk Kia is gewoon goed staan gewoon Hyundai motoren in en ook de bak het enige waar je eff moet op letten is de achter ophanging en voor de rubbers op de draag armen ik heb er zelf 1 gehad met 209000 op de teller en gebruikte geen drup olie nu sinds 2 weken Hyundai tucson primium deze bevalt mij ook prima

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...