chefke09 Geplaatst 1 September, 2009 Geplaatst 1 September, 2009 hallow allemaal. ik ben rick en ik kom uit het limburgse roggel. ik ben 19 jaar en heb sinds kort een kia sephia 1.5 gtx uit 1998. er moeten nog wel wat nodige aan gebeuren maar laten we hopen dat dat geen probleem mag zijn. ik werk als kok in de horeca in het hartje van roermond. verder hobbies zijn handboogschieten en darten. als je verder nog iets van mij wilt weten laat het maar horen, groetjes chefke09. Quote
Relena Geplaatst 1 September, 2009 Geplaatst 1 September, 2009 Welkom op dit forum Rick. groetjes, Relena Quote
Alex VB Geplaatst 1 September, 2009 Geplaatst 1 September, 2009 Rick, Een hartelijk welkom vanuit het andere Limburg. Geniet van je "Ride". de sephia is niet verkeerd en kan veel hebben, mits j haar goed behandelt. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 2 September, 2009 Geplaatst 2 September, 2009 Hallo Rick, Ook ik heet je van harte welkom op dit forum. Ga je ons in de toekomst een beetje op de hoogte houden van de ingrepen die de Sephia ondergaat? Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
JJWW810 Geplaatst 4 September, 2009 Geplaatst 4 September, 2009 hallow allemaal.ik ben rick en ik kom uit het limburgse roggel. ik ben 19 jaar en heb sinds kort een kia sephia 1.5 gtx uit 1998. er moeten nog wel wat nodige aan gebeuren maar laten we hopen dat dat geen probleem mag zijn. ik werk als kok in de horeca in het hartje van roermond. verder hobbies zijn handboogschieten en darten. als je verder nog iets van mij wilt weten laat het maar horen, groetjes chefke09. Hallo Rick, Ik wens je veel veilige en plezierige kilometers met je nieuwe aanwinst!! Als je tijd hebt zet eens wat foto's van je auto op dit forum. Gr, JJWW810 Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 September, 2009 Geplaatst 4 September, 2009 welkom namens mij. veel plezier met de auto gr ronald Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.