Kia-sporty-Novatio Geplaatst 5 September, 2009 Geplaatst 5 September, 2009 Hallo! Ik ben sinds kort ook kia rijder en wel met een Cee'd SW 1.9 90pk. Gekocht bij Cardoen met 19000km op de teller, in nieuw staat. Ben tot nu zeer tevreden en als vertegenwoordiger op de baan een zeer handige, ruime wagen. Tot horens, Tom Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 September, 2009 Geplaatst 5 September, 2009 Hallo Tom, Welkom op dit forum! Goed om te horen dat je Cee'd SW tot nu toe bevalt. Je zult als vertegenwoordiger de nodige kilometers per jaar draaien, dus houd ons op de hoogte van je ervaringen met de auto. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Relena Geplaatst 5 September, 2009 Geplaatst 5 September, 2009 Welkom op dit forum Tom, vanuit het mooie Limburg in Holland. Groetjes, Relena Quote
Alex VB Geplaatst 6 September, 2009 Geplaatst 6 September, 2009 Ook van de in Belgisch-Limburg wonende Nederlander(s) en cee'd SW rijders van harte welkom. Ik heb de mijne ondertussen al 16 maanden met 45.000km op de teller en hij blijft het perfect doen. Ik wens je net zoveel fijne kilometers als ik. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.