A3A3A3 Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 (edited) Hallo, ik ben adrie en rijd sinds feb 2009 een nieuwe Ceed Mijn Opel Corsa(2006) ingeruild na veel problemen met de auto en de dealer, garantie-kwestie. Vesnellingsbak stuk 3 dagen na de garantieperiode. Gelukkig had ik het al 2 weken eerder gemeld, wisten ze toen al te zeggen wat het was, dus dat was nog in de garantie-tijd, maar hoe durven ze, het ging om 3 dagen. Mijn vrouw rijdt al jaren in een Picanto, naar volle tevredenheid, dus ik zei doe mij er ook maar een. Stond er in de showroom te Ysselstein een 1,4 Exclusive van november 2008, nieuw met 20 km op de teller, na veel onderhandelen een hele goede deal gemaakt. Rijd nu dagelijks van Nieuwegein naar Gouda (40 km), lekker luxe en comfortabel. Ik had eerder bij KIA moeten gaan kijken. Edited September 7, 2009 by A3A3A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Hallo Adrie, welkom op dit forum en leuk om te lezen dat er in een keer niet een maar twee kia liefhebbers bij komen. Veel plezier hier,.............en we houden van foto's en verhalen. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hallo A3, Welkom op dit forum. Mijn vrouw rijdt een KIA Picanto naar volle tevredenheid. Een Mbition uitvoering met airco, electr. ramen, enz. Een leuk, compleet en lekker rijdende auto. Ik ben zelf ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts