jeroen van baekel Geplaatst 26 September, 2009 Geplaatst 26 September, 2009 (aangepast) Hallo, Ik wil mijn KIA 2din radio uit mijn Sorento van 2003 uitbouwen om hem te vervangen voor een radio met navigatiesysteem. Ik heb echterg geen idee hoe ik de huidige radio los kan maken. Ik zie geen schroefjes of sleufjes om bijvoorbeeld de radio "vast te pakken". Heeft iemand enig idee hoe ik de radio er uit kan krijgen? Bij voorbaat dank 26 September, 2009 aangepast door jeroen van baekel Quote
Rio-man Geplaatst 27 September, 2009 Geplaatst 27 September, 2009 je zal waarschijnlijk de dasboardrand eraf moeten halen die om de radio heenzit. Dan kom je als het goed is 4 schroeven tegen. Draai die los en je haalt de radio er zo uit. Als het goed is kun je de rand er afklikken (met beleid en enig zinvol geweld..). Quote
josua Geplaatst 27 September, 2009 Geplaatst 27 September, 2009 Hoi je moet de ventilatieroosters links en rechts ( hout of alu kleur) voorzichtig naar voren trekken zodat ze loskomen als deze verwijderd zijn zie je de schroeven van de radio. gr. Jos Quote
dusty Geplaatst 1 Oktober, 2009 Geplaatst 1 Oktober, 2009 hallo jeroen, Wat doe je met de kia radio? Gr, Roger Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.