aat Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Hallo allemaal, Ik heb gisteren (25-09-09) een Kia Soul Xtra besteld, na 6 jaar lang tot volle tevredenheid in twee Nissan Micra's te hebben gereden. Echter, na mijn hele leven in "vrouwen" auto's te hebben gereden (naast micra's panda. fiat 500 en 600) wilde ik eindelijk eens iets "stoerders". Na een aantal proefritten in diverse merken en typen viel mijn oog op de Kia Soul, gewoon, via zo'n lullig reclamefoldertje waar je er elke week tientallen van in de bus krijgt. (Waarmee maar weer eens bewezen is dat reclame maken wel degelijk werkt.) Over een week of 4 Quote
Smart Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 (edited) Hallo Aat, Welkom op dit forum. En nu maar wachten op je SOUL die besteld is, altijd spannend. Na de keus gemaakt te hebben, wil je deze het liefst gisteren nog hebben, nietwaar? Laat maar weten hoe het gaat! Zoals al eerder gememoreerd: 'Keep the SOUL alive........' Edited September 27, 2009 by Smart Quote
Relena Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Welkom op dit forum Aat en de Soul is het wachten waard ik kan het weten. Laat ik dit forum binnenkort zien. Groetjes, Relena Quote
Smart Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Hallo Relena, Ik hoop dat jij binnenkort ook jouw nieuwe Soul mag verwelkomen. Je houdt ons nog even in spanning, lees ik. Quote
Relena Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Dat heb je goed gelezen Smart. Wil met iets komen wat anders is. Voor nu de groetjes, Relena Quote
aat Posted October 3, 2009 Author Posted October 3, 2009 Ik ben benieuwd. Een Soul is volgens mij al behoorlijk "anders". Groeten, Aat. Quote
Frankybos Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Hoi Soul, gefeliciteerd met je aankoop, een prachtige wagen waarvan ik denk dat er maar twee meningen zijn namelijk je vind hem perfect of helemaal niets aan, ik geloof dat er geen middenweg tussen bestaat, ik vind hem topie groetjes Quote
Recommended Posts