M-n Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Hoi allemaal. Ik heb nu dus een sportage en daar ging in het begin de verlichting wel automatisch uit zo gauw ik de sleutel uit het contact had gehaald. Maar nu na een tijdje blijft het stads licht branden en moet ik handmatig het licht uitschakelen. Ik heb ook maar 3 standen voor het licht, 1=uit - 2=statslicht - 3=dimlicht. herkent iemand deze situatie. Moet ik een bepaalde handeling hiervoor uitvoeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 staat je knipperlicht hendel gewoon in het nidden? gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Wij hebben hier ook een tijdje last van gehad, toen gaf de deursensor problemen en zag dus niet dat de deur open was geweest. mvg, dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-n Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 staat je knipperlicht hendel gewoon in het nidden?gr ronald Hoi. De hendel van de richtingaanwijzer staat in het midden ja. Wij hebben hier ook een tijdje last van gehad, toen gaf de deursensor problemen en zag dus niet dat de deur open was geweest.mvg, dave Gaf de sensor ook een signaal weer op het dashbord in de vorm van een lampje dat gaat of blijft branden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-n Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Hallo allemaal. Ik ben eruit hoe het werkt nu. sportage2005 had het zelfde probleem in een ander topic met de vraag om een lichtzoemer ervoor te gaan plaatsen maar kwam tot de volgende conclusie: IK ben er uit. De lampen gaan pas uit als ik de sleutel uit het contact heb en de deur open doe. Dus niet als ik alleen de sleutel uit het contact doe. Bedankt voor jullie tips !! Ook heb ik het direct getest net op m`n sportage en het werkt inderdaad zo. Dus ook namens mij iedreen bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Hallo allemaal.Ik ben eruit hoe het werkt nu. sportage2005 had het zelfde probleem in een ander topic met de vraag om een lichtzoemer ervoor te gaan plaatsen maar kwam tot de volgende conclusie: IK ben er uit. De lampen gaan pas uit als ik de sleutel uit het contact heb en de deur open doe. Dus niet als ik alleen de sleutel uit het contact doe. Bedankt voor jullie tips !! Ook heb ik het direct getest net op m`n sportage en het werkt inderdaad zo. Dus ook namens mij iedreen bedankt. Omdat bij ons de deursensor bleef hangen dacht de auto dat de deur niet open was geweest, met als gevolg lampen die blijven branden en buren aan de deur dat het licht nog aanstaat. Ook geen lampjes op het dashboard dus. Ik ging er vanuit dat je de deur wel al open had gedaan, maar niet dus. Fijn dat het probleem opgelost is. Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 IK ben er uit. De lampen gaan pas uit als ik de sleutel uit het contact heb en de deur open doe. Dus niet als ik alleen de sleutel uit het contact doe. Bedankt voor jullie tips !! Dit is ook zo bij de Kia Soul. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts