jeroen4me Geplaatst 11 Oktober, 2009 Geplaatst 11 Oktober, 2009 Hallo ik ben jeroen Ik kom uit de provincie utrecht . Mijn auto,s van kia die ik gereden heb : KIA SORENTO 2.5 CRDI VGT P4WD ADVENTURE deze rij ik nu kia proceed wit 1.6 benzine kia ceed 1.6 grijs benzine kia sportage 2.0 16v Ben erg tevreden over de kia geweest en hoop met deze ook tevreden te blijven (KIA SORENTO 2.5 CRDI VGT P4WD ADVENTURE) groeten jeroen Quote
Smart Geplaatst 11 Oktober, 2009 Geplaatst 11 Oktober, 2009 Hallo Jeroen, Welkom op dit forum. Een indrukwekkende lijst van Kia's heb jij inmiddels gereden. Blijkbaar ben je gevallen voor dit merk:mrgreen: Veel lees- en postplezier. Foto's van auto's vinden wij op dit forum ook leuk. Quote
Rick Horst Geplaatst 11 Oktober, 2009 Geplaatst 11 Oktober, 2009 welkom indrukwekkend lijstje idd. via de leasemaatschappij of testritten?? of allemaal in bezit gehad?? veel leesplezier op het forum. Quote
Relena Geplaatst 11 Oktober, 2009 Geplaatst 11 Oktober, 2009 Welkom op het forum Jeroen, vanuit het mooie Limburg. Zo te zien een fan in hart en nieren. Quote
jeroen4me Geplaatst 11 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2009 welkom indrukwekkend lijstje idd. via de leasemaatschappij of testritten?? of allemaal in bezit gehad?? veel leesplezier op het forum. Hallo Ik heb de kia sportage gehad maar met de boot er achter viel het tegen geen 4 wiel drive met de 2 wiel zweeft de auto voor als je wat harder op trekt en glij je snel. geen problemen met de motor sterk genoeg kia sportage 2.0 16v 2 wiel kia ceed 1.6 16v hele goede auto mijn vrouw reed ermee 2 jaar oud 14000km kia proceed 1.6 16v auto ligt als een blok op de weg is er niet af te krijgen 1.5 jaar oud 8.000 km gereden te weinig gebruik van gemaakt en gaat er uit en rijden we nu met 1 auto deze waren allen van ons zelf geen lease en dan nu de laatste KIA SORENTO 2.5 CRDI VGT P4WD ADVENTURE deze hebben we gekocht omdat we een caravan en een boot hebben en toch veel beter gaat vooral trailer hellingen vriendelijke groeten jeroen kia fan Quote
Rick Horst Geplaatst 11 Oktober, 2009 Geplaatst 11 Oktober, 2009 veel plezier dan met de sorento. is een erg mooie auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.