pieter kramer Geplaatst 28 November, 2022 Geplaatst 28 November, 2022 Beste, mijn probleem is dat niet alle agenda's in de auto terecht komen, terwijl ze wél in de Connect agenda staan. Ik heb een samsung telefoon, gebruik de Google Agenda app daarin, de Kia Connect app en een ev6. De Google Agenda app op mijn telefoon ontvangt en toont al mijn zakelijke afspraken en meeting invitations via een koppeling met Outlook. In de Google Agenda komen ook de meeting invites die ik vanuit mijn gmail account krijg en maak ik prive-afspraken handmatig. De Kia Connect app toont keurig álle agenda items. Echter het scherm in de auto toont alléén de gmail afspraken, niet de zakelijke. Hoeveel agenda-vinkjes ik ook aan-en-uit zet in de Connect app, ik kom er niet uit en hij toont méér afspraken dan ik in de auto zie verschijnen. Wie heeft hiervoor de oplossing? Alvast met dank! Pieter. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.