Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Handleiding nieuwe Kia Niro Hybrid

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand al ergens de digitale versie van de Nederlandse handleiding voor de nieuwe Kia Niro weten te bemachtigen?

Ik heb begin oktober een nieuwe besteld en wil me eigenlijk graag de mogelijkheden eigen maken.

Wie kan me een exemplaar doorsturen, of een link wellicht?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Jan

Geplaatst

Kia Niro (Plugin) Hybrid handleiding

Het gaat hier om de handleiding voor de Hybrid en Plugin Hybrid en beschrijft alle systemen, dus ook opties die niet in Nederland worden geleverd zoals de 230v socket. 

Tip voor de Niro SG2... Regeneratief remmen op auto stand staat altijd standaard uit bij opstart en kan je snel aanzetten door de rechter flipper >1sec vast te houden. De auto remt dan regeneratief af op basis va. Afstand voorligger. Is er geen voorligger dan kan de linkerflipper ingedrukt houden voor maximale elektrisch remmen. Daarna gaat de auto verder op auto. 

Geplaatst
1 uur geleden, zei Uutdordt:

Kia Niro (Plugin) Hybrid handleiding

Het gaat hier om de handleiding voor de Hybrid en Plugin Hybrid en beschrijft alle systemen, dus ook opties die niet in Nederland worden geleverd zoals de 230v socket. 

Tip voor de Niro SG2... Regeneratief remmen op auto stand staat altijd standaard uit bij opstart en kan je snel aanzetten door de rechter flipper >1sec vast te houden. De auto remt dan regeneratief af op basis va. Afstand voorligger. Is er geen voorligger dan kan de linkerflipper ingedrukt houden voor maximale elektrisch remmen. Daarna gaat de auto verder op auto. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...