Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Laadklep Kia Sportage GT+line

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas bleef de laadklep een klein stukje open staan en schoot hij bij de wasstraat helemaal open. Het advies van de garage was de deuren op slot te doen maar ook dat hielp niet. Zijn nu door de meneer van de verkoop geholpen en het blijkt een probleem van de klep te zijn, die is misvormd. Het is bij 3 andere auto's bekend in Nederland maar er zullen wel meer volgen

Geplaatst
Op 24-1-2023 om 11:50, zei Ele:

Helaas bleef de laadklep een klein stukje open staan en schoot hij bij de wasstraat helemaal open. Het advies van de garage was de deuren op slot te doen maar ook dat hielp niet. Zijn nu door de meneer van de verkoop geholpen en het blijkt een probleem van de klep te zijn, die is misvormd. Het is bij 3 andere auto's bekend in Nederland maar er zullen wel meer volgen

Hallo Ele,

Gaat de dealer er ook wat aan doen. Mijn laadklep sluit ook niet goed (zie foto's) . Ik heb dit met mijn dealer besproken en hij was er niet bekend mee. 

IMG_1086.JPG

IMG_1087.JPG

• Sad 1
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...