Ele Geplaatst 24 Januari, 2023 Geplaatst 24 Januari, 2023 Helaas bleef de laadklep een klein stukje open staan en schoot hij bij de wasstraat helemaal open. Het advies van de garage was de deuren op slot te doen maar ook dat hielp niet. Zijn nu door de meneer van de verkoop geholpen en het blijkt een probleem van de klep te zijn, die is misvormd. Het is bij 3 andere auto's bekend in Nederland maar er zullen wel meer volgen Quote
kras Geplaatst 29 Januari, 2023 Geplaatst 29 Januari, 2023 Op 24-1-2023 om 11:50, zei Ele: Helaas bleef de laadklep een klein stukje open staan en schoot hij bij de wasstraat helemaal open. Het advies van de garage was de deuren op slot te doen maar ook dat hielp niet. Zijn nu door de meneer van de verkoop geholpen en het blijkt een probleem van de klep te zijn, die is misvormd. Het is bij 3 andere auto's bekend in Nederland maar er zullen wel meer volgen Hallo Ele, Gaat de dealer er ook wat aan doen. Mijn laadklep sluit ook niet goed (zie foto's) . Ik heb dit met mijn dealer besproken en hij was er niet bekend mee. 1 Quote
kras Geplaatst 15 Maart, 2023 Geplaatst 15 Maart, 2023 Bericht van de dealer ontvangen dat de laadklep vervangen gaat worden. Quote
kras Geplaatst 24 Maart, 2024 Geplaatst 24 Maart, 2024 Een jaar verder en de laadklep is nu voor de 2e keer vervangen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.