Jimmy Venema Geplaatst 21 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2023 Moet er wel bij melden, dat ik de auto voor de zekerheid eerst in de accessoire stand gezet hebt. Dus contact aan met voet op rem, contact uit voet van de rem af en weer aan zonder voet op de rem. Dan zie je in display dat de auto in accessoire stand sta. Dan zoals in filmpje de knop naar voren geduwd houden en daar behoorlijk lang houden, voordat je de drie klikken hoort. Dan los en weer naar voren houden, totdat alles van dak naar achteren geweest is en en weer terug voor is, dan is de reset of afstel procedure klaar en bij mij deed daarna het dak het weer goed en geen raar gedoe meer met sluiten vanuit de kiepstand. 2 Quote
Justdigit Geplaatst 21 Februari, 2023 Geplaatst 21 Februari, 2023 (aangepast) 1 uur terug, zei Jimmy Venema: Moet er wel bij melden, dat ik de auto voor de zekerheid eerst in de accessoire stand gezet hebt. Dus contact aan met voet op rem, contact uit voet van de rem af en weer aan zonder voet op de rem. Dan zie je in display dat de auto in accessoire stand sta. Dan zoals in filmpje de knop naar voren geduwd houden en daar behoorlijk lang houden, voordat je de drie klikken hoort. Dan los en weer naar voren houden, totdat alles van dak naar achteren geweest is en en weer terug voor is, dan is de reset of afstel procedure klaar en bij mij deed daarna het dak het weer goed en geen raar gedoe meer met sluiten vanuit de kiepstand. Fijn om te horen.... Het dak is zijn positie kwijt geraakt. Door resetten is de positie van open stand en dichtstand weer geïnitieerd. 21 Februari, 2023 aangepast door Justdigit 1 Quote
Kenniani Geplaatst 8 Maart, 2023 Geplaatst 8 Maart, 2023 Op 21-2-2023 om 13:39, zei Jimmy Venema: Moet er wel bij melden, dat ik de auto voor de zekerheid eerst in de accessoire stand gezet hebt. Dus contact aan met voet op rem, contact uit voet van de rem af en weer aan zonder voet op de rem. Dan zie je in display dat de auto in accessoire stand sta. Dan zoals in filmpje de knop naar voren geduwd houden en daar behoorlijk lang houden, voordat je de drie klikken hoort. Dan los en weer naar voren houden, totdat alles van dak naar achteren geweest is en en weer terug voor is, dan is de reset of afstel procedure klaar en bij mij deed daarna het dak het weer goed en geen raar gedoe meer met sluiten vanuit de kiepstand. Reset gedaan en alles werkt nu zoals het hoort. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.