Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand hier ervaring met raamverduistering van SolarPlexius? Ik heb deze besteld, hopelijk komen ze snel binnen (worden vanuit Zweden verzonden).

Het zijn kunstof verduisterings "platen" met exact de juiste maat voor specifieke automodellen. Ze hebben filmpjes op Youtube staan (ook dat ze deze monteren op een Sportage 5) en het ziet er mooi uit.  Voordeel is de prijs, ik was 165 euro kwijt  en ik kan het zelf doen. Folie heb ik nog nooit gedaan en volgens mij moet je een expert zijn om dat perfect aan te brengen zonder luchtbelletjes of vouwen. Het laten doen is 350 euro. (en ze moeten dan de pannelen van de achterdeuren verwijderen om het goed te doen).

Wellicht had ik deze vraag moeten stellen voordat ik ze bestelde, maar goed :)

Ik zal in ieder geval laten weten of het troep is of juist fantastisch. 

Geplaatst

Ziet er opzich goed uit, alleen kunnen de ruiten niet meer open, dan zou ik liever voor privacy shades kiezen, is ongeveer dezelfde prijs.

En als je je ramen wil blijven gebruiken, iets meer investeren en folie laten plaatsen.

• Like 1
Geplaatst

Ik heb ze inmiddels. Idd @Kenniani de ramen kunnen niet meer open achter. Dat is wel een nadeel. Verder ziet het er vanuit de buitenkant fantastisch uit. Niet te onderscheiden van folie. Maar vanuit de binnenkant zie je vrij goed dat het platen zijn o.a. door de clipjes waarmee ze geklemd zitten.

Samenvattend, puur voor de looks vanuit de buitenkant erg mooi, zeker als je geen folie wilt (bij mij was de reden niet de prijs, maar dat het een lease auto is via mijn werk en ik geen veranderingen mag aanbrengen). Van binnen zijn de kinderen goed beschermd tegen de zon, maar wel bovengenoemde nadelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...