Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Schokken bij contante snelheid 1.6GDI

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Dag mede KIA rijders,

Ben in het bezit van een KIA Sportage 1.6GDI van 2011 gekocht bij de KIA dealer. De auto heeft bij aankoop een nieuwe motor en koppeling gekregen i.v.m. krassen in de cilinders en daardoor olieverbruik. Het probleem dat ik heb is dat de auto bij een constante snelheid, maakt niet uit welke versnelling vaak begint te schokken. Dan heb ik het niet over cilinderoverslag maar meer alsof er speling op de aandrijving zit waardoor de auto begint te schudden bij het loslaten van het gas om een constante snelheid te rijden. In een lagere versnelling is het schokken erger dan in een hogere versnelling. Geef ik gas of laat ik het gas los dan is het weg. Vreemd is ook dat hij dit niet doet wanneer de cruise controle is geactiveerd. De dealer voelt ook het probleem maar heeft vooralsnog geen oplossing. Zijn er hier mederijders die hetzelfde hebben ervaren met de Sportage?

aangepast door Roy_KIA

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...