Busa83 Geplaatst 20 April, 2023 Geplaatst 20 April, 2023 Goededag Kia rijders Sinds kort ben ik in het bezit van een Stonic Executive Line uit 2018 Hier vallen mij 2 puntjes op. 1. Soms werkt het knopje om naar de display functies in je dashboard te gaan niet, is dit een bekend probleem? 2. Mijn DRL (dagrijverlichting) brand niet. Dit moet er volgens mij vanaf 2011 stamdaard opzitten. Of kan het zijn dat dat er bij mij niet opzit? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groet Jeroen Quote
Danny De Munck Geplaatst 16 November, 2023 Geplaatst 16 November, 2023 ik heb sinds verleden week een Stonic Executive line uit 2020 . de DRL gaat uit als je stilstaat en de handrem optrekt , zet je de handrem uit dan brand de DRL.... 1 Quote
muispluis Geplaatst 10 Februari, 2024 Geplaatst 10 Februari, 2024 Hallo Jeroen, Ik weet dat het al bijna een jaar geleden is maar is je probleem nr.1 opgelost "knopje om naar de display functies in je dashboard te gaan"? En zo ja wat was de oorzaak? Groet, MP Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.