Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Wij hebben een Kia Picanto waar de bijrijdersraam niet werkt, Dit in de garage gemeld en een monteur heeft de contacten in de deur schoon gemaakt. Hij vertelde dat het vocht is. Het raam deed het weer maar een paar dagen later werkte het raam weer niet. Nu was het afgelopen vrijdag mooi zonnig weer en het raam deed het weer. Vandaag naar de garage geweest voor het raam en er wordt een nieuwe motor besteld is de vrouw mede gedeeld. Maar de eerste monteur had het er over dat er water bij het raam langs lekt als je het raam nat op en neer laat gaan, dan is mijn conclusie dat het rubber niet goed af dicht en dat klopt want als je een nat raam op en neer laat gaan wordt het raam niet schoon geveegd. Het is toch niet normaal dat eronder een electro motor zit die dan nat wordt. Waarom wordt de electro motor niet beter tegen vocht beschermd.

Geplaatst

Niet alles geloven wat ze zeggen mischien kan er wel eens een druppel water bij de motor komen maar dit geeft geen problemen dit water loopt onder in de deur en loopt er dan ook weer uit 

ik ken geen een Kia waarbij de raamrubbers het raam geheel afsluiten 

geen idee hoe oud de picanto is maar een raam motor gaat helaas wel eens stuk 

• 2 weken later...
Geplaatst
On 4/25/2023 at 5:54 PM, xtra40 said:

Niet alles geloven wat ze zeggen mischien kan er wel eens een druppel water bij de motor komen maar dit geeft geen problemen dit water loopt onder in de deur en loopt er dan ook weer uit 

ik ken geen een Kia waarbij de raamrubbers het raam geheel afsluiten 

geen idee hoe oud de picanto is maar een raam motor gaat helaas wel eens stuk 

Onze Kia Pikanto is van 2019 en er is door ziekte nog geen 5000 kilometer mee gereden. Als het raam nat is en je doet hem naar beneden dan wordt het raam niet schoon wat bij andere auto's merkendie wij gehad hebben  wel het geval is. We zijn weer naar de garage geweest en wachten op een nieuwe motor. Maar wat ik raar vind is dat de monteur de contakten schoon heeft gemaakt, het raam deed het een paar dagen maar was toen weer defect, op een zonnige dag had de zon lekker op de deur geschenen en deed het raam het weer. Er vallel dus veel druppels water op de motor. Groeten Jan Vos

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...