stefano Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Hallo, Ik ben sinds kort eigenaar van een kia sorento 2.4 benzine/LPG. Nieuw met dit merk en model. Heb een paar vragen voor de oude rotten. a.Klopt het dat de 2.4 traag van nature optrekt. Het is of je door dood punt moet voordat de motor weer toeren maakt.....of kan er iets met de afstelling mis zijn. b.heeft en van jullie wel eens last met sterke benzinelucht gehad, ook al rijdt je LPG. Komt uit motorcompartiment. c.de motor is vrij stil, maar ik denk dat de poellie lager piepend geluid maakt.IS dat een bekende kwaal. Ik zou het heel fijn vinden als iemand me goed tips kan geven, mijn vorige auto is door verkeerde reparatie de vernieling in gegaan. Groetjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timo Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Ik heb er een K&N luchtfilter ingehad, een dat gaf wel iets meer power, ook het benzine gebruik daalde iets. Timo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts