Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Met de zomer opkomst en gister een lange rit merkte ik dat de kinderen op de achterbank behoorlijk geroosterd worden in mijn Niro SG2 Hev dynamicline. Ik ben aan het oriënteren op zonwering en zie eigenlijk 2 opties: 1. folie beplakken of 2. zonneschermen. Voor de 2e optie heb ik bij Privacy shades wat mogelijkheden gezien (alleen achterramen of achterramen + achterruit). Lijkt hetzelfde product te zijn als Kia aanbiedt. Iemand recent ervaringen met Privacy shades? En tips qua folie beplakken?

• 2 weken later...
Geplaatst

Uiteindelijk dit weekend nog eens goed gekeken naar alle opties en gekozen voor de Privacy shades. Voor 65 euro weinig risico en het voordeel dat ik het in de winter kan verwijderen om dan veel natuurlijk licht in de auto te krijgen. Mocht het niet bevallen is het "verlies" ook te overzien en gaan de PS op marktplaats 😂

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...