Peterrrrr Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Nee joh, met een goede verlaging vallen de 18" mooi in de kassen ! Quote
Smart Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Eindelijk eens een verkoper die meegaat met de trend van de grootte van de wielen. Vaak zijn ze een beetje sceptisch, want garantie, of hebben er geen verstand van welke ET-waarde nu het beste is. Quote
NonkelSimon Geplaatst 1 December, 2009 Geplaatst 1 December, 2009 Ik vind 18 en verlaging ook super, maar rijcomfort zakt wel erg hard dan, dus die mocht ik niet bestellen voor op demo Quote
Doberscooby Geplaatst 2 December, 2009 Geplaatst 2 December, 2009 (aangepast) Voor als iemand het ooit nog nodig heeft... Hier even het merk en model invoeren en je ziet alle maten en afwijkingen.... Velgmaat en banden berekenen? Bereken hier mogelijke velg en band maten voor je auto. en deze is zo'n beetje als ik al voorbij zag komen....oude maat...nieuwe maat invoeren.. TECHNIEK - BANDENMAAT / TELLERAFWIJKING gr, Erik 2 December, 2009 aangepast door Doberscooby Quote
Smart Geplaatst 2 December, 2009 Geplaatst 2 December, 2009 Hallo Doberscooby, Bedankt voor de links! De eerste was inderdaad bij mij bekend, de tweede niet. Ik denk dat heel veel mensen dit prettige links vinden. Sommige velgensites vermelden weer de exacte ET-waarde bij het specifieke merk/type voertuig. Ook belangrijk om de band/velgcombinatie niet te ver naar binnen of naar buiten te laten steken. Vaak staat het optisch mooier om de band/velg gelijk te laten lopen met de schermrand. Quote
Doberscooby Geplaatst 2 December, 2009 Geplaatst 2 December, 2009 (aangepast) Hallo Doberscooby,Bedankt voor de links! De eerste was inderdaad bij mij bekend, de tweede niet. Ik denk dat heel veel mensen dit prettige links vinden. Sommige velgensites vermelden weer de exacte ET-waarde bij het specifieke merk/type voertuig. Ook belangrijk om de band/velgcombinatie niet te ver naar binnen of naar buiten te laten steken. Vaak staat het optisch mooier om de band/velg gelijk te laten lopen met de schermrand. Hey Smart.... geen dank........en de et waarde is ook zeker belangrijk...gewoon gelijk houden is zeker het mooiste en veiligst ......en niet rommelen met wielspacers....gewoon originele maten erop zetten... hier nog wat technische uitleg over velgen. http://www.allevelgenvan.nl/maat.php gr, Erik 2 December, 2009 aangepast door Doberscooby Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.