Ga naar inhoud

Hand/voetremmechaniek


Boenkie

Aanbevolen Berichten

Hallo, mijn naam is Ruud Elferink en ik ben de trotse bezitter van mijn tweede Kia Sorento. De eerste was de 3.5 liter uitvoering en de beste auto die ik ooit heb gehad. Nu heb ik een 2.4 benzine uitvoering uit 2011 waar ik eigenlijk ook best tevreden over ben maar er gebeurt nu iets geks. Mijn handrem die wordt bediend door een voetpedaal schoot op slot en wilde niet meer ontkoppelen. Resultaat, ik kon niet meer rijden en de garage heeft het hele mechaniek eruit gehaald zodat ik in ieder geval weer kon rijden. Wat wil het geval? Dit mechaniek is nieuw nog wel te bestellen, maar kost dan rond de 800 euro en heeft een levertijd van minimaal drie maanden (volgens Kia). Tweedehands (wat ik graag had gewild, gezien de leeftijd van de auto en de kosten) is dit mechaniek dus gewoon niet te koop. Ik heb meerdere bedrijven benaderd en niet één had zo,n uitvoering staan of zo,n onderdeel liggen. En nu komt mijn vraag; heb ik nou zo,n speciale uitvoering of is er iets anders aan de hand? Misschien dat iemand van jullie mij verder kan helpen?

Alvast hierbij bedankt voor de input. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...