Jump to content

Katalysator kapot (Kia)

Recommended Posts

U bent wel een positief ingesteld persoon he?Ik stel op dit forum de vraag waarom een katalysator kapot gaat, en waarom dat bij de Kia Sorento zo (blijkbaar) relatief vlug gebeurt.Vervolgens krijg ik daar een paar zinnige antwoorden op van medegebruikers. Tot het moment dat jij rond de hoek komt, met het feit dat ik mijn huiswerk beter moet doen?Verteld u mij eens waar ik dan al die problemen en negative ervaring over de Kia Sorento kan vinden?Ik kan ze zelf helaas niet vinden.Daarbij opgeteld het feit dat mensen die ontevreden zijn dit eerder uiten dan mensen die tevreden zijn, leek het mij dat ik mijn huiswerk goed gedaan had.(Gezien het aantal zeer positieve reacties over de Kia Sorento) Maar je hebt vast gelijk, die mensen doen liever trots dan dat ze op internet (annoniem) ervoor uit komen dat dit auto veel geld kost, dat klinkt inderdaad logischerYep, ik zie het nu in, je goed onderbouwde antwoord is gewoon een feit.Kia Sorento .. wat zeg ik, heel Kia is slecht, want er kunnen en gaan zelfs dingen aan kapot!Ik ga vlug kijken of ik nog een ander merk auto kan kopen.Wat zou jij aanraden?

Lees meer...