Jump to content

Joost

Joost van hassel

Recommended Posts

Het is een mooi model. Ik heb de ev6 gtline 4wheel drive. Auto van het jaar 2022 maar heeft een kabeltje nodig om Apple CarPlay aan de gang te krijgen? Bij goedkopere modellen die ik huurde in het buitenland was dat niet nodig. Binnen een jaar twee keer noodnummer moeten bellen omdat de auto het niet deed? Volgens de man van het noodnummer moet je per week minimaal een rit van 45 minuten maken om ervoor te zorgen dat de 12 volts batterij opgeladen blijft?????  Wie kan dat geloven? Dus als je op vakantie gaat en je auto op Schiphol parkeert, dan moet je de boosdoener bellen en laten komen om je auto aan de praat te krijgen? Veel foutjes die eigenlijk met goed automanagement opgelost zouden moeten kunnen worden maar wat niet mogelijk is? Mooi vormgegeven maar niet af is mijn idee. Als ik wederom de auto niet aan de praat krijg komend jaar wil ik de garantie aanspreken en een auto zonder die mankementen aanvaarden. Ben benieuwd hoe Kia dit gaat afhandelen🤔