Wilmar Geplaatst 8 Augustus, 2023 Geplaatst 8 Augustus, 2023 (aangepast) Wij denken erover om een Kia Sportage 5 in de kleur Yucca Steel Grey aan te schaffen, maar meer dan filmpjes en fotos op internet komen we niet. Is er iemand die een Kia (Sportage) met deze kleur heeft? Bij voorkeur in Gelderland / Utrecht om eens te bekijken? Afspreken graag via pm. (we hebben een rondje bij de dealers gemaakt en zijn m daar nog niet tegen gekomen) 8 Augustus, 2023 aangepast door Wilmar Quote
Noot Geplaatst 8 Augustus, 2023 Geplaatst 8 Augustus, 2023 Ik heb er bijna één, aflevering staat gepland op 30-08. Wij hebben de kleur beoordeeld vanaf een ander model dan de sportage, die wel in de showroom staat. Als het goed is komt mijn sportage één dezer dagen binnen bij Wassink in Dodewaard. 1 Quote
Wilmar Geplaatst 9 Augustus, 2023 Topic Starter Geplaatst 9 Augustus, 2023 Op 8-8-2023 om 19:04, zei Noot: Ik heb er bijna één, aflevering staat gepland op 30-08. Wij hebben de kleur beoordeeld vanaf een ander model dan de sportage, die wel in de showroom staat. Als het goed is komt mijn sportage één dezer dagen binnen bij Wassink in Dodewaard. Beste Noot, Vandaag kwam ik op weg naar huis toevallig een Sportage in de Yucca steel grey kleur tegen. Het is echt een mooie kleur. Missie geslaagd. Veel plezier met je Sportage in deze mooie kleur!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.