Maarten69 Geplaatst 20 Augustus, 2023 Geplaatst 20 Augustus, 2023 Ik rijd in een Kia Niro2021 executive Hybrid met een 10,25"scherm, als navigatie is ingesteld kreeg ik altijd op de snelweg zodra ik van richting of baan moest veranderen, verschenen op het linker gedeelte van het scherm grote duidelijke pijen die aangaven welke baan ik op moet. Deze zie ik niet meer, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik deze weer moet activeren. Ik heb sinds de aanschaf geen up-date gedaan, wordt het systeem niet beter van Maarten , Quote
Rowicom Geplaatst 21 Augustus, 2023 Geplaatst 21 Augustus, 2023 Moeten we deze vraag serieus nemen als je twijfelt bij het nut van updates? Heb hier nog wel een Shell stratenboek voor je liggen Quote
fiddler Geplaatst 21 Augustus, 2023 Geplaatst 21 Augustus, 2023 Ik heb de update wel gedaan, en vind de vraag nuttig. Heb zelf de voorkeur voor TomTom, of Google Maps via Android Auto maar soms geen tijd voor al dat gefoezel. DUS hoe activeer je die pijlen, ik zag laatst dat ze bij mij actief waren, alhoewel bij mij mijn ouwe TomTom Go 6200 het allemaal veel duidelijker en gebruiksvriendelijker werkt. Quote
Rowicom Geplaatst 22 Augustus, 2023 Geplaatst 22 Augustus, 2023 Jij bedoelt de rijbaanbegeleiding? Die komt op mijn 10.25 Gen5wide scherm altijd rechts te staan, dus vreemd dat je het over links hebt. En volgens mij kun je die optie niet uit zetten, dus bijzonder dat jij het niet meer ziet dan. Quote
Maarten69 Geplaatst 7 September, 2023 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2023 Hallo Ik heb de rijbaan begeleiding terug gevonden Quote
Rowicom Geplaatst 8 September, 2023 Geplaatst 8 September, 2023 Handig voor anderen als je erbij zet Hoe! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.