Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Richting pijlen op navigatie scherm

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rijd in een Kia Niro2021  executive Hybrid met een 10,25"scherm, als navigatie is ingesteld kreeg ik altijd op de snelweg zodra ik van richting of baan moest  veranderen, verschenen  op het linker gedeelte van het scherm grote duidelijke pijen die aangaven welke baan ik op moet.  Deze zie ik niet meer, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik deze weer moet activeren.  Ik heb sinds de aanschaf geen up-date gedaan, wordt het systeem niet beter van 

Maarten

,

Geplaatst

Moeten we deze vraag serieus nemen als je twijfelt bij het nut van updates? Heb hier nog wel een Shell stratenboek voor je liggen  😀

Geplaatst

Ik heb de update wel gedaan, en vind de vraag nuttig. Heb zelf de voorkeur voor TomTom, of Google Maps via Android Auto maar soms geen tijd voor al dat gefoezel.

DUS hoe activeer je die pijlen, ik zag laatst dat ze bij mij actief waren, alhoewel bij mij mijn ouwe TomTom Go 6200 het allemaal veel duidelijker en gebruiksvriendelijker werkt.

Geplaatst

Jij bedoelt de rijbaanbegeleiding? Die komt op mijn 10.25 Gen5wide scherm altijd rechts te staan, dus vreemd dat je het over links hebt.

En volgens mij kun je die optie niet uit zetten, dus bijzonder dat jij het niet meer ziet dan.

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...