Jpheuvel Geplaatst 8 September, 2023 Geplaatst 8 September, 2023 Positief verrast door de navigatie en meldingen voor flits locaties icm een te harde snelheid. Maar… op traject controles krijg je een continu gepiep bij 1 km overschrijding. En nog lulliger mijn km teller lijkt 4 km afwijking te hebben waardoor ik eigenlijk vanaf 97 kmh onophoudelijk gepiep krijg. Nu kan ik natuurlijk alle piepjes uitzetten. Maar dat is juist een ideale optie voor flitsers en start punten van traject controle of échte overschrijding. Of 96 kmh rijden wat ook niet ideaal is. Iemand een idee of verstopte instelling gevonden? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Geplaatst 8 September, 2023 Geplaatst 8 September, 2023 Ga naar instellingen/setup en type in het zoekveld "tolerantie". Dan kom je bij een instelling waar je een tolerantie op je snelheid kan invoeren van 5 of 10 km/uur. Als de snelheid dan 100 is, piept hij pas bij 105 of 110. 1 2 Quote
Jpheuvel Geplaatst 9 September, 2023 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2023 Helaas lost dit nu nog niet het issue op.. Ik ga de kaart en software updaten zodra ik een USB stick heb en ga dit dan nog eens proberen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.