bigmike Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Even voorstellen Hallo Kia lovers. voor te beginnen is dit mijn "maidenbericht" sinds 1 jaar rij ik met een 2de hands Kia Rio 1.5 bouwjaar 2001 en ik moet zeggen dat dit een wagentje is dat echt aan je moet groeien, ik wil hier mee zeggen dat ik dit niet had verwacht dat ik het een "tof bakske" begin te vinden. ik heb deze auto gekocht nadat mijn old faithfull audi 80 de geest had gegeven na 20 trouwe jaren. ik dacht ik koop deze auto voor een maandje of 6 en verkoop hem daarna maar ik ga dit dus niet doen. dit is een auto die origineel uit Nederland komt en ik heb in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defries Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Welkom Bigmike met je toffe bakske. K&N filters worden veel in de motorfietswereld gebruikt. Misschien moet je daar eens kijken. Groeten Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Welkom op het forum! Voor het luchtfilter kun je op Autostyle.nl wel terecht denk ik Heb je ook foto's van de auto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts