Jump to content

Dashboard deel vervangen - Kia Rio 1.0 T-GDI 101pk DynamicLine 5D

Recommended Posts

Posted

Beste,  

ik zou graag een deel van mijn dashboard willen vervangen ivm schades. Ik kan het onderdeel alleen nergens vinden omdat ik het artikelnr. / naam van het artikel niet weet. Kan iemand mij helpen? 
onderstaande foto ter referentie. Het gaat om het rode deel van het dashboard. Dit onderdeel / stuk wil ik vervangen. 
https://www.google.com/search?q=kia+rio+2019+dashboard.&tbm=isch&ved=2ahUKEwie-oXQ5-OBAxWJhf0HHcx0BT8Q2-cCegQIABAD&oq=kia+rio+2019+dashboard.&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIECAAQHjIFCAAQogQyBQgAEKIEOgYIABAHEB5QiBJYqBdgmRpoAHAAeACAAT-IAcECkgEBNpgBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=2T0hZd6pJImL9u8PzOmV-AM&bih=669&biw=390&rlz=1CDGOYI_enNL928NL928&hl=nl#imgrc=5loHxoXlaCANWM&imgdii=-vvHUbRA_rB2WM

Posted

Dit zul je toch bij een Kia dealer moeten navragen er zijn wel een x aantal verschillende ik heb ergens wel een onderdeel staan met nummer maar die is van een GT-line en dat past wel maar de kleur en texturen zijn toch vaar verschillend