Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds 2 maand de EV6 PLUS RWD 77 Kwh. 

Een minpunt vindt ik de lichtopbrengst van de koplampen. Het lijkt wel mee te vallen maar zeker niet als het geregend heeft en de weg reflecteert , De vorige auto - vw golf - had een complete witte weg voor je , dat is nu verleden tijd. Al uitgevonden dat de GT beter licht heeft en dat de lampen niet over te zetten zijn ( dit is confirmed door 2 Kia dealers ).

Nu de hamvraag: Zijn er 3rd party lampen mogelijk om de standaard te vervangen met als resultaat, meer lichtopbrengst ?

Zo ja , welke lampen hebben jullie gebruikt en misschien ook foto / filmpje met voor en na ?

De dealer heeft de lampen al nagekeken of ze goed staan afgesteld, hier ligt het niet aan.

• 3 months later...
Posted

Hoi Tukker 1965.

Zelf rijd ik in een EV6 ook zonder matrix en ben het met je eens. De lichtopbrengst is zeer magertjes met regen. Mijn vorige aut een ford focus deed dit vele malen beter, die had ook een automatische hoogteregeling. Ik ben ook zeer benieuwd of hier iets mogelijk is. Ook hier zegt de dealer dat alles in orde is.