Marc Koekoek Posted January 8, 2024 Posted January 8, 2024 ik herb een KIA RIO I Hatchback (DC) | 2000.08-2005.02 - 1.5 16V - 1493ccm 97pk ik heb een kia rion 2003 waar ik het stuur van wil vervangen voor een ander stuur maar dan het liefste eentje met volume knopjes er op enz. maar kia rio 1 heeft dat niet is er een kia model waarvan het stuur wel past ik heb ook geen flauw idee wat de maten zijn enz. ben nog noob in auto sleutelen maar wel lerende dus hopelijk kan iemand mij van antwoord voorzien ps mijn auto radio in geprepareerd op stuur bediening en daarbij kan je ook inleren bij de radio maar op een paar simpele dingen na ben ik complete leek dus hulp zou zeer gewaardeerd worden door middel van uitleg of turetorials alvast bedankt Quote
xtra40 Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 nou hier dan eindelijk een reactie nee er bestaat voor de rio 1 geen stuur met stuurwiel bediening ook zal je denk geen stuur vinden dat passend is te maken het is niet even 1 2 3 van stuur omwisselen en alles werkt je zult ook je stuurlint moeten aanpassen en een heleboel bedrading zelf aanleggen dus tenzij je zelf heel erg handig is er mischien wel wat aan te passen met heel erg veel geduld maar een kant en klare oplossing die bestaat niet Quote
Recommended Posts