Gerwin Berende Posted January 23, 2024 Posted January 23, 2024 Goedenavond allen, Ik ben nieuw hier en sinds 2 weken in het bezit van een Kia Rio uit 2016. Het is altijd even wennen een nieuwe auto maar vandaag viel mij op dat je wel alles voelt op het onderstel en met name op de achterkant. Tevens wil ik in de toekomst wisselen van velgen en het mooiste zou 17 inch zijn. Nu werd ik door een vriend van mij geattendeerd dat bij zijn Rio heel snel de banden gingen cuppen. Nu de vraag staat een en ander met elkaar in verhouding en is de achterkant slecht afgeveerd want als je erop gaat letten dan voel je praktisch alles? Wat zijn eventueel oplossingen hiervoor. Hoor het graag... Met vriendelijke groet, Nieuwe Kia rijder Quote
xtra40 Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 zelf jaren een rio 3 gehad en inderdaad is de achterzijde wat hard afgeveerd de continentals die er af fabriek onderzeten cupten op hert laatst een beetje de goedkopere goodride banden die cupten niet waarom de banden bij de ene wel snel cupten en bij de volgende niet geen idee mischien omdat ik de bande spaning wat hoger had staan dan aangegeven het heeft er allemaal mee te maken en dat je alles goed voeld vond ik wel lekker je voelde exact tot hoe ver je kon gaan Quote
Recommended Posts