Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Snelheid waarschuwingen op Kia e-soul MY2023

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Zal me even introduceren. Ben een man van 71, dus genietend van mijn pensioen. Heb een vrouw, vier kinderen en 4 kleinkinderen en een vijfde op komst. Vorige week heb ik een e-Soul MY2023 met nog maar 100km op de teller uit Duitsland geïmporteerd. Hiervoor had ik een Opel Ampera-e, waar ik 86000 km heb gereden. Ik vind de Soul een heerlijke auto, een klasse beter dan de Opel. Maar en hier komt mijn vraag, het ding waarschuwt mij akoestisch continu voor het overtreden van de snelheid, wat bovendien soms niet klopt. Nu heb ik een manier gevonden om dat uit te schakelen, maar het probleem is dat ik het elke keer als ik de auto start dit opnieuw moet doen. Is er een mogelijkheid om dit definitief uit te zetten?

Groet,

Jan Bert 

Geplaatst

Bedankt, het zij zo. Ben er overigens al aan gewend om het uit te zetten, gewoon een standaard actie  na het instappen. Jammer is wel dat dit uitgezet moet worden via het scherm, net als de LKA. Zover ik begrepen heb, kon je dat in vorige jaargangen met een knop uitzetten. Verder na 1000km gereden te hebben heel tevreden en nog steeds verbaasd ov er de zuinigheid terwijl je continu rijdt met klimaat op 20, scheelt maar 5-10 km op de range zonder klimaat regeling. De auto heeft wel een warmte pomp

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...