E-SOUL
2019->heden
Discussies, Vragen en Weetjes over de E-Soul vind of plaatst u hier
27 topics in this forum
-
- 1 follower
- 0 replies
- 47 views
Hallo Mede rijders van de Kia E-Soul. Ik rijd sinds begint van dit jaar 2022 de E-Soul tot tevredenheid. Alleen vind ik het banden geluid te luid vooral van de achterbanden. Nu wik ik uitzoeken hoe lastig of makkelijk het is om het geluid te verminderen door wielkast isolatie toe te passen. Heeft iemand hier ervaringen mee en kan mij voorzien van tips en tricks om het zelf te doen, of een bedrijf aanraden in omgeving Friesland die dit voor me kan uitvoeren
Last reply by janwes, -
- 1 follower
- 4 replies
- 562 views
Beste E-soul rijders, Ik heb van de week de UVO connect app op mijn mobiel moeten updaten (de app was kennelijk geen update van de vorige versie, want ik had opeens twee UVO apps op mijn telefoon....) en met deze nieuwe update geeft de app aan dat mijn bereik 502 km is geworden. Normaliter is het bereik 451km en in de winter is het minder. Maar nu geeft de Kia 502km aan! Heeft dat met de buitentemperatuur te maken (zo warm is het nou ook weer niet geweest)? Of heeft de nieuwe UVO app het één en ander getweakt aan de auto?? Heeft iemand enig idee? Heeft iemand ooit wel 502km bereik gezien met de Kia E-Soul? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt, …
Last reply by Zarpax, -
- 1 follower
- 2 replies
- 560 views
Beste Kia E-Soul rijders, Ik heb inmiddels 4000km gereden met mijn auto en ik ben er zeer tevreden mee. Echter na deze 4000km (in september 2020 aangeschaft) blijft de heater nog stank afgeven als ik de heater aanzet. Het wordt lekker warm in de auto, maar het ruikt naar verwarmd plastic oid. Hebben jullie dat ook ervaren? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost? Gaat het vanzelf over? Ik hoor het graag en alvast bedankt, G.
Last reply by Zarpax, -
- 5 replies
- 454 views