Ga naar inhoud

Ervaringen zelf updaten navigatie E-Soul


Zarpax

Aanbevolen Berichten

Beste forumleden,

 

Wie o wie heeft onlangs de december navigatie update zelf gedaan voor zijn/haar E-Soul? Hoe is dat gegaan? Duurde dat heel lang of was het na 15min klaar?

Het valt mij op dat ik 40GB schijfruimte heb..... Het installatieproces duurde ook ontzettend lang (ik kan radio niet gebruiken) en uiteindelijk was het mislukt...

Ik hoor het graag en bedankt alvast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is mij hier gelukt, ik heb de update gestart, ben een stukje wezen rijden, toen ik terug kwam was de update nog bezig, dus ik heb de auto uitgezet.

Later was de update wel gedaan, maar mogelijk heb ik wel een melding over 'mislukt' gezien ('t is alweer even geleden).

Die 'mislukt' melding kan ook komen doordat het entertainmentsysteem bij een volgende start eerst 'kijkt' wat er op de USB stick staat en daarin geen update (meer) ziet.

Ik herinner me wel van de eerste keer dat ik een update deed, dat die meer dan een halfuur bezig was (maar dat stond vóór de update al even in beeld : 36 minuten of zo).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm, toen ik de melding 'mislukt' kreeg, was de update ook echt mislukt. Op mijn trip van Den Haag naar Groningen herkende de navigatie niet de nieuwe op- en afritten. Ik ga het vanavond proberen te updaten. Hopelijk gaat t dan beter en anders moeten ze het maar bij de dealer doen als ik weer voor onderhoud moet komen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...