Keith Posted March 27, 2022 Posted March 27, 2022 Beste E-Soul-rijders, Ik overweeg onze Renault Zoe uit 2013 te vervangen door een auto met net iets meer bereik en net iets meer ruimte op de achterbank. Dus: 1. Waar kan ik op rekenen qua bereik voor een gebruikte Kia e-Soul (het vorige model), is de batterij dan typisch veel gedegradeerd? 2. Weten jullie of drie kinderen (nu twee peuters in zitjes en eentje van 6 ertussen, en later zonder zitjes) passen op de achterbank? Reviews laten zien dat drie volwassenen een beetje krap is, maar dat is voor ons voorlopig toch niet aan de orde. Uiteraard zijn andere suggesties of opmerkingen ook welkom. Groet, Keith Quote
Peter-036 Posted March 28, 2022 Posted March 28, 2022 @Keith er zijn helaas niet veel E-Soul rijders actief, maar voor de techniek van de Soul kun je eenvoudig de fora voor de Kia e-Niro en de Hyundai Kona doorlezen en eventueel daar de vraag ook stellen. Mijn E-Soul is van 2020, en ik heb geen (klein-)kinderen, dus ik kan er verder niet echt zinvol op reageren. Maar het is een fijne auto om mee te rijden (............vind ik natuurlijk ) Quote
Recommended Posts