Jump to content
LPD1964

UVO heeft geen verbinding met het voertuig

Recommended Posts

Dat probleem heb ik ook. Ik krijg elke keer de foutmelding: no response from vehicle [4081]. Ik wil mijn auto opwarmen voordat ik wegga (vooral dus ruiten ontdooien). Ik durf nu niet mijn auto zomaar open te doen. Ik ben bang dat de motoren in de buitenspiegels stuk gaan omdat ze nog vastgevroren zijn... 

Het is heel irritant dat de app niet werkt. Wordt het signaal soms geblokkeerd door de sneeuwlaag? Waar zit de sensor? 

Hulp is welkom? Iemand een tip?

Alvast bedankt,

G.

• Solution

Met Kia gebeld. Na een reset werkte alles weer. Vlak bij de volume knop zit een reset punt die je met een paperclip kunt indrukken. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Jan HRL
      Ik heb een Kia Venga uit 2018 aangeschaft. Die is geïmporteerd uit Duitsland.
      Onderzoek door de RDW heeft uitgewezen, dat bij ca 40% van de uit Duitsland geïmporteerde auto's met de tellerstand is geknoeid.
      Mede daarom wil ik graag weten, of mijn Kia Venga een distributieriem of een ketting heeft. Weet iemand dat? kenteken is XS-166-L.
    • By Rio2011S
      Hallo iedereen,
      Sinds november vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 CVVT Superpack.
      Echter viel me op, dat in de 'automatische verlichtingstand', de verlichting altijd aanstaat, ook als het erg licht is buiten.
      Ik heb de sensor uit het dashboard gehaald, en tot mijn verbazing is dit een leeg omhulsel, zonder aangesloten stekker.
      De stekker zelf is ook nergens te bekennen. Deze optie hoort wel standaard op een Superpack te zitten (alle andere opties heb ik wel).
      Heeft iemand anders dit probleem eerder gehad? Is hier alsnog een stekker op aan te sluiten?
      Met vriendelijke groet,
      Stan
    • By jmourik
      ik heb een sportage 1.6 uit 2011 met trekhaak gekocht. helemaal mooi maar toen we de fietsendrager er op zetten deed de verlichting raar geen knipperlicht bij het remmen wel kniperlicht geen remlicht ect.. dus terug naar de garage deze heeft een module vervangen alle verlichting werkt alleen als ik de auto van slot haal en wil starten hoor ik twee "toeter"geluidjes ( binnen en buiten) het komt niet van de claxon maar echt van de module! terug geweest volgens de garage wel vreemd maar alles is goed aangesloten en werkt conclusie "hoort bij de module"?? er zou nog navraag gedaan worden bij de leverancier ... 
      heeft iemand  hier misschien een idee wat het kan zijn.. het lijkt mij in iedergeval niet kloppen...
      alvast bedankt..
    • By MJL
      Ik heb sinds januari  de nieuwe Mild Hybrid Kia Rio. Nu heb ik daar ook de UVO app aangekoppeld.
      In de app kun je de status van allerlei onderdelen bekijken en daar staat ook Battery bij. Nu is mijn vraag is dit de gewone accu of de accu voor het Mild Hybrid systeem?

• By rob2u
      Hallo mede Kia rijders,
      Vandaag heb ik mijn eerste KIA besteld: de e-Niro 64kWh in Executive trim met warmtepomp. Dit wordt ook mijn eerste elektrische auto (nu heb ik nog een Nissan Qashqai), een nieuwe ervaring dus maar na de proefrit met de Niro was ik ‘verkocht’, zeker ook na de goede (inruil-) deal !
      De Niro wordt er een in zelf samengestelde Black Edition dus in kleur Aurora Black Pearl en verder alles helemaal zwart behalve de velgen (18” Katana’s met Vredestein Quatracs) en de deurgrepen.
      Verrassend is de snelle levertijd nl. in de loop van April !
      Ik ben heel benieuwd en ben me al druk aan het inlezen op dit forum. De foto’s volgen tzt.
      Gegroet, Rob  

• Create New...