doorde Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 hallo soul rijders ik man 65 ben in bezit van rode soul.super. een min puntje. de verhouding gasgeven en de koppeling op laten komen wil niet erg vlekkeloos nu na4000 kilometer zou ik er aan gewend moeten zijn. er zit erg veel pouwer bij het gas geven. dank vor de aandacht gr doorde Quote
NonkelSimon Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 Het zal toch iets zijn dat je moet leren, Ik heb er namelijk geen last van als ik af en toe eens met een soul rijdt. Quote
Relena Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 Mijn vrouw had percies hetzelfde maar kan er nu goed mee omgaan. Groetjes, Relena Quote
JetB Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Beste Soulrijders en anderen die op dit forum komen, Omdat ik nieuw ben wil ik me even voorstellen. Mijn naam is jet en ik ben sinds 3 maanden in het bezit van een prachtige roomwitte Soul. Ik ben er superblij mee en erg trots op. Een dingetje vind ik (ook) niet fijn: de reaktie van het gaspedaal t.o.v. de koppeling bij het wegrijden. Als ik alleen al naar het gaspedaal wijs begint-ie gigantisch veel gas te geven. Is hier een oplossing voor of zijn er miscchien nog meerderen die dit herkennen, of is het inderdaad gewoon een kwestie van wennen? Mijn man is rij-instrukteur ( in een mazda 3) en ook hij vindt het gasgeven in de Soul niet fijn. Bedankt voor evenuele reakties. Quote
jos16 Posted June 15, 2011 Posted June 15, 2011 Gewoon even het aangrijppunt van de koppeling aanvoelen en je rijdt normaal weg. Ik heb veel japanners gereden en die hebben allemaal hetzelfde. FF aanvoelen en je kunt zelfs erg snel optrekken met de Soul. Veel plezier verder met je Soul. Quote
videonard Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Ook ik had er wat moeite mee in het begin. 10 jaar met een Mitsubishi Spacerunner gereden, dus dan weet je precies hoe de koppeling te gebruiken.. Met de soul gaat het steeds beter, af en toe als ik slordig weg rij, gebeurt het wel eens dat ik te veel gas geef, maar als ik deze 10 jaar in mijn bezit heb, gaat het denk ik , vanzelf. Ben er ontzettend mee in mijn sas en vind het nog steeds leuk om er mee op pad te gaan. Quote
Recommended Posts