Willie wonka Geplaatst 2 Maart, 2024 Geplaatst 2 Maart, 2024 Vandaag kia ev6 light edition opgehaald maar de garage beweerd dat het geen keyless entry heeft maar staat overal wel vermeld bij div garages Wie heeft ook een kia ev6 light edition en heeft u wel keyless entry en waar bestaat dat uit ( hoe werkt dit ) Ik hoor het graag Met vriendelijke groet Willie Quote
Arrowman Geplaatst 27 Maart, 2024 Geplaatst 27 Maart, 2024 Hallo Willy, Ik heb ook Light edition en er wel keyless entry. Ik moest ook even zoeken. Maar de voorportieren hebben op de deurgrepen een klein reliëf stukje. Als je daarop duwt en de hendel als het ware naar achter duwt gaat het slot er af. Je moet hem echt flink indrukken. De achterklep gaat volgens mij gewoon open als je in buurt bent met de sleutel Hopelijk kom je er uit 1 Quote
Willie wonka Geplaatst 27 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2024 Beste Arrowman Bedankt voor je tip En ja het werkt inderdaad zo Jammer dat ze dit mijn niet konden vertellen bij de garage Blij dat ik na bijna 1 maand nu keyless kan openen Top kerel voor de terugkoppeling 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.