nieuwsgier Geplaatst 30 Maart, 2024 Geplaatst 30 Maart, 2024 Sinds vandaag heb ik een Kia Niro 1.6 hybrid. In mijn vorige auto had ik een tolbadge om snel door de franse tolpoortjes te komen. uit de handleiding van de Kia maak ik op dat je beter geen zaken in de buurt van de spiegel op de voorruit aan kunt brengen, dat is echter de beste plek voor de badge. ZIjn hier mensen die ook een badge hebben aangebracht en zo ja waar, en werkt het dan nog goed ? Quote
hovel Geplaatst 30 Maart, 2024 Geplaatst 30 Maart, 2024 Ik heb deze achter/onder de spiegel geplaatst. Geen probleem. Quote
nieuwsgier Geplaatst 31 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2024 19 uur geleden, zei hovel: Ik heb deze achter/onder de spiegel geplaatst. Geen probleem. Dank. Quote
Peter Helmer Geplaatst 6 Juni, 2024 Geplaatst 6 Juni, 2024 Op 30-3-2024 om 16:42, zei nieuwsgier: Sinds vandaag heb ik een Kia Niro 1.6 hybrid. In mijn vorige auto had ik een tolbadge om snel door de franse tolpoortjes te komen. uit de handleiding van de Kia maak ik op dat je beter geen zaken in de buurt van de spiegel op de voorruit aan kunt brengen, dat is echter de beste plek voor de badge. ZIjn hier mensen die ook een badge hebben aangebracht en zo ja waar, en werkt het dan nog goed ? Ik lees ook dat rechts van het zwarte kastje goed lukt, dan is het ook niet hinderlijk. Quote
Denholt Geplaatst 7 Juni, 2024 Geplaatst 7 Juni, 2024 Op 6-6-2024 om 12:13, zei Peter Helmer: Ik lees ook dat rechts van het zwarte kastje goed lukt, dan is het ook niet hinderlijk. Heb hem ook rechts naast het zwarte plastic geplaatst. Tegen het dak aan. Werkt prima Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.