Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds vandaag heb ik een Kia Niro 1.6 hybrid.
In mijn vorige auto had ik een tolbadge om snel door de franse tolpoortjes te komen.

uit  de handleiding van de Kia maak ik op dat je beter geen zaken in de buurt van de spiegel op de voorruit aan kunt brengen, dat is echter de beste plek voor de badge.
ZIjn hier mensen die ook een badge hebben aangebracht en zo ja waar, en werkt het dan nog goed ?

Geplaatst

Ik heb deze achter/onder de spiegel geplaatst.  Geen probleem.

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op 30-3-2024 om 16:42, zei nieuwsgier:

Sinds vandaag heb ik een Kia Niro 1.6 hybrid.
In mijn vorige auto had ik een tolbadge om snel door de franse tolpoortjes te komen.

uit  de handleiding van de Kia maak ik op dat je beter geen zaken in de buurt van de spiegel op de voorruit aan kunt brengen, dat is echter de beste plek voor de badge.
ZIjn hier mensen die ook een badge hebben aangebracht en zo ja waar, en werkt het dan nog goed ?

Ik lees ook dat rechts van het zwarte kastje goed lukt, dan is het ook niet hinderlijk.

Geplaatst
Op 6-6-2024 om 12:13, zei Peter Helmer:

Ik lees ook dat rechts van het zwarte kastje goed lukt, dan is het ook niet hinderlijk.

Heb hem ook rechts naast het zwarte plastic geplaatst. Tegen het dak aan. Werkt prima

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...