Pascal Stegers Geplaatst 18 April, 2024 Geplaatst 18 April, 2024 Hallo, Ik heb een vraag met de automaat van de proceed. Ik heb sinds 2 weken een proceed en geen ervaring met automaat rijden. Ik weet niet of het hoort maar bij het schakelen geeft de automaat bij het schakelen eerst even een soort tussengas waardoor het toerental hoger wordt zonder te versnellen. Dit duurt niet lang en misschien hoort het maar ben er niet helemaal zeker van. Schakelen gaat verder wel perfect en vloeiend... ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn. Auto is van december 2021 en heeft 31000 km gereden. Groet Pascal Quote
marijn.hak Geplaatst 19 April, 2024 Geplaatst 19 April, 2024 Goedemorgen,Heeft mijn Proceed ook, vooral van de derde naar de vierde versnelling. Hangt ook af van hoeveelheid gas / toeren en of de automaat koud of warm is. Ik merk het meer als de auto pas korte tijd rijdt. Of het kwaad kan: geen idee. Zal het eens melden bij de Dealer bij de volgende beurt. Km-stand 71000Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.